REGULAMIN UŻYTKOWNIKÓW PROGRAMU SPORTBONUS

DLA KONSUMENTÓW

 

 

 

  1. I.                    Postanowienia ogólne.

 

1.1.  Niniejszy Regulamin Użytkowników Programu Sportbonus (dalej: Regulamin) określa podstawowe zasady uczestnictwa konsumentów w organizowanym przez Fundację Kibica z siedzibą w Warszawie Programie Sportbonus.

 

1.2.  Definicje

 

Następujące wyrażenia pisane w tekście Regulaminu wielkimi literami mają odpowiednie znaczenia przyporządkowane im poniżej:

Fundacja

Fundacja Kibicaz siedzibą w Warszawie pod adresem: 00-680 Warszawa, ulica Żurawia 43 lok. 122, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000430403, NIP 5252537110.

 

Program

Program Sportbonus (lub inna nazwa wskazana przez Fundację) organizowany przez Fundację w ramach jej działalności statutowej, którego celem jest zaangażowanie Kibiców Klubów i Sympatyków Organizacji do pozyskiwania na rzecz tych Klubów/Organizacji, oraz na realizację innych celów statutowych Fundacji, środków finansowych w ramach zakupu towarów i usług dokonywanych u Partnerów Programu z użyciem kart przedpłaconych, z wykorzystaniem indywidualnego Numeru Kibica, Numeru Telefonu lub rejestracji Dowodu Sprzedaży oraz innych możliwości, które będą wprowadzane do Programu. Celem Programu jest wspieranie, rozwój i promocja polskiego sportu, a w szczególności szkolenie dzieci i młodzieży i rozwój infrastruktury sportowej oraz gromadzenie Bonusów przez Użytkowników Programu.

 

Partner Programu

Punkty obsługi Użytkowników Programu (sieci sklepów, usługodawcy, stacje paliw, sklep www itp.), które przystąpiły do Programu i w ramach których Użytkownicy Programu mogą dokonywać płatności, których część przeznaczana jest na cele Programu oraz na Bonusy.

 

Punkt Partnerski

Punkt obsługi klientów Partnera Programu, w którym Użytkownicy Programu mogą dokonywać zakupów towarów i usług w ramach Programu.

 

Użytkownik Programu

Kibic lub Sympatyk

 

Kibic

Osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22¹ kodeksu cywilnego, która zadeklarowała swoje wsparcie dla Klubu w ramach rejestracji na Portalu jako Użytkownik Programu.

 

Sympatyk

Osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22¹ kodeksu cywilnego, która zadeklarowała swoje wsparcie dla Organizacji w ramach rejestracji na Portalu jako Użytkownik Programu.

 

Portal

Serwis internetowy Fundacji dostępny pod adresem www.sportbonus.pl dedykowany Programowi i zintegrowany z systemem informatycznym obsługującym Program.

 

Zwrotka

Określony procent kwoty brutto każdej transakcji realizowanej przez Użytkownika Programu u Partnera Programu przeznaczony na rzecz Klubów/Organizacji i Użytkowników Programu prezentowany Kibicom i Sympatykom na Portalu oraz w materiałach informujących o Programie.

 

Klub

 

Klub sportowy, który zawarł z Fundacją umowę o współpracy w ramach Programu, którego Kibice mogą pozyskiwać środki dla tego Klubu w ramach Programu.

 

Organizacja

 

 

 

 

Jednostka organizacyjna (m.in. stowarzyszenia, fundacje, organizacje społeczne), która zawarła z Fundacją umowę o współpracy w ramach Programu, której Sympatycy mogą pozyskiwać środki dla tej Organizacji w ramach Programu.

 

Bonusy

Niematerialne nośniki wartości przyznawane Użytkownikom Programu przez Fundację w zamian za nabycie towarów lub usług Partnerów Programu z wykorzystaniem Programu.

 

Numer Kibica/ Nr Kibica

 

 

Indywidualny numer identyfikacyjny Użytkownika Programu przyznawany mu przy rejestracji na Portalu przypisany do Klubu/Organizacji, dla którego Użytkownik Programu może pozyskiwać środki w ramach Programu.

 

Numer Telefonu

 

Podany przez Użytkownika Programu przy rejestracji lub przy uzupełnieniu danych w Portalu numer telefonu komórkowego, który pozwala Użytkownikowi Programu na potwierdzanie transakcji kupna towarów i usług w ramach Programu.

 

Baza Danych Programu

Zbiór danych osobowych Użytkowników Programu zgłoszony do GIODO przez Fundację.

 

Sklep internetowy Partnera Programu

Serwis internetowy Partnera Programu umożliwiający Użytkownikowi Programu zakup towarów lub usług za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego na stronie internetowej Partnera Programu lub za pośrednictwem strony www.sportbonus.pl

 

 

Karty Przedpłacone Partnera Programu

 

Karty przedpłacone wydawane przez Partnera Programu umożliwiające płacenie za towary lub usługi w Punktach Partnerskich.

 

Dowód Sprzedaży

Faktura VAT lub paragon wystawiany przez Partnera Programu na rzecz Użytkownika Programu dokumentujący zakup towarów lub usług.

 

1.3.  Ogólne zasady funkcjonowania i uczestnictwa w Programie

 

1.3.1.         Program skierowany jest do Klubów i ich Kibiców oraz Organizacji i ich Sympatyków. Program pozwala Użytkownikom Programu zarejestrowanym w Programie na przekazanie określonej w ramach Programu części środków wydatkowanych przez Użytkowników Programu w ramach zakupów towarów i usług dokonywanych u Partnerów Programu z użyciem kart przedpłaconych Partnerów Programu, z wykorzystaniem Numeru Kibica, z wykorzystaniem Numeru Telefonu lub rejestracji Dowodu Sprzedaży oraz innych możliwości, które będą wprowadzane do Programu dla realizacji jego celów, w tym w szczególności wspomaganie finansowe Klubów oraz gromadzenie Bonusów przez Użytkowników Programu.

1.3.2.         Użytkownik Programu w celu wzięcia udziału w Programie musi dokonać rejestracji na Portalu poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się na Portalu, wysłanie wiadomości SMS albo wypełnienie formularza rejestracyjnego w formie papierowej.

1.3.3.         Rejestracji w Programie może dokonać osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

1.3.4.         Zakupy towarów i usług dokonane przez Użytkownika Programu u Partnerów Programu rejestrowane są na Portalu. Na podstawie rejestru zakupów Użytkownikowi Programu będą przyznawane Bonusy.

1.3.5.         Bonusy przyznawane są Użytkownikom Programu przy uwzględnieniu Zwrotki i w przypadku gdy wartość Zwrotki od danej transakcji przekracza kwotę 0,20 złotych (zero złotych dwadzieścia groszy). 50% kwoty Zwrotki uzyskanej przez Kibica/Sympatyka w ramach Programu przeliczane jest przez Fundację na Bonusy przyznawane Użytkownikom Programu w ramach Programu. Jeden Bonus przyznawany Użytkownikowi Programu stanowi równowartość 0,10 złotego (zero złotych dziesięć groszy). Pozostałe 50% kwoty Zwrotki przekazywane jest dla Klubu lub Organizacji wybranej przez Użytkownika Programu przy rejestracji w Programie po całkowitym rozliczeniu transakcji z Partnerem Programu. Użytkownik Programu może co 24 godziny dokonać zmiany Klubu lub Organizacji, któr-y/-ą wspiera w ramach Programu.

1.3.6.         Użytkownicy Programu mają możliwość zadecydowania o tym, na jaki cel zostanie przeznaczone 25 proc. środków zgromadzonych przez Użytkowników Programu na Klub lub Organizację, którą zdecydowali się wspierać w ramach Programu poprzez uczestnictwo w cyklicznej sondzie prowadzonej na Portalu dostępnej dla Użytkowników Programu po zalogowaniu do Portalu. Każdemu Użytkownikowi Programu przysługuje jeden głos w sondzie, z zastrzeżeniem ustępu 2.2.10 Regulaminu. W sondzie Użytkownik Programu będzie mógł zagłosować na jeden spośród od 3 do 5 celów, wskazanych przez Klub albo Organizację i Fundację, natomiast w każdym przypadku sonda będzie zawierała jeden stały punkt - pozostawienie środków, o których mowa powyżej, do rozdysponowania w ramach kolejnej sondy. Sonda prowadzona jest co kwartał i rozpoczyna się na dwa tygodnie przed rozpoczęciem kolejnego kwartału kalendarzowego, a głosy Użytkowników Programu mogą być oddawane w okresie całego kwartału. Klub lub Organizacja będzie zobowiązany do przeznaczenia 25 proc. środków wynikających z transakcji dokonanych przez Użytkowników Programu w okresie trwania sondy, otrzymywanych od Fundacji w ramach Programu wyłącznie na cel wskazany przez Kibiców/Sympatyków w sondzie, który zebrał największą liczbę głosów. Sonda jest ważna jeżeli wzięło w niej udział co najmniej 10 proc. Użytkowników Programu kibicujących lub będących Sympatykami danego Klubu albo Organizacji.

1.3.7.         Lista Partnerów Programu wraz ze Zwrotkami dostępna jest na Portalu.

1.3.8.         Użytkownik Programu oświadcza, iż podane przy rejestracji dane są prawdziwe, a w przypadku podania danych nieprawdziwych zwalnia on Fundację z odpowiedzialności z tytułu szkód majątkowych i niemajątkowych.

1.3.9.         Użytkownik Programu zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Fundacji o każdej zmianie swoich danych osobowych (zmianie: adresu zamieszkania, adresu poczty elektronicznej, danych konta bankowego, numeru telefonu itd.), o ile zostały wcześniej przez Użytkownika Programu podane.

 

1.4.  Rejestracja w Programie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na Portalu.

 

1.4.1.         W celu wzięcia udziału w Programie Użytkownik Programu może dokonać rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się na Portalu.

1.4.2.         Wraz z zarejestrowaniem przez Fundację formularza rejestracyjnego Użytkownik Programu otrzymuje na podany w formularzu adres mailowy link aktywacyjny, który musi kliknąć w celu potwierdzenia dokonania rejestracji w terminie 7 (siedmiu) dni od jego otrzymania. Po aktywowaniu konta, Użytkownik Programu otrzyma indywidualny Numer Kibica Programu przez co staje się uczestnikiem Programu. Loginem do Portalu jest podany przy rejestracji adres e-mail. Hasło Użytkownik Programu ustala indywidualnie w Portalu.

1.4.3.         Indywidualny login i hasło Użytkownik Programu ma obowiązek przechowywać w bezpiecznym miejscu i nie może przekazywać ich osobom trzecim. Login i hasło Użytkownik Programu może zmienić w każdej chwili w Portalu.

1.4.4.         W ramach utworzonego przez Fundację dostępu do Portalu Użytkownik Programu ma stały dostęp do historii transakcji zrealizowanych w ramach Programu u poszczególnych Partnerów Programu obejmującej kwotę transakcji oraz liczbę Bonusów przyznanych w ramach dokonywanych transakcji. Ponadto Użytkownik Programu będzie miał dostęp do danych o kwotach przekazanych do poszczególnych Klubów lub Organizacji, które wspiera w ramach uczestnictwa w Programie. Za wszelką niedostępność Portalu Fundacja odpowiada jedynie w przypadkach przewidzianych w Regulaminie.

1.4.5.         Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest tożsame z faktem, że Użytkownik Programu zapoznał się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności i zgadza się na ich postanowienia.

 

1.5.  Rejestracja w Programie za pośrednictwem SMS.

 

1.5.1.         W celu wzięcia udziału w Programie Użytkownik Programu może dokonać rejestracji poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści: SBO._________, na numer telefonu wskazany w tym celu na Portalu. Po kropce Użytkownik Programu wpisuje oznaczenie Klubu lub Organizacji, które będzie wspierać poprzez swój udział w Programie. Lista Klubów oraz Organizacji wraz z ich oznaczeniami, które Użytkownik Programu może wspierać w ramach Programu, jest dostępna na Portalu.

1.5.2.         Informacja o koszcie SMS-a rejestracyjnego znajduje się na Portalu.

1.5.3.         Wraz z otrzymaniem przez Fundację SMS-a Użytkownik Programu otrzymuje indywidualny Numer Kibica przez co staje się uczestnikiem Programu. 

1.5.4.         Użytkownik Programu rejestrujący się do Programu za pośrednictwem SMS ma również dostęp do Portalu. Loginem do Portalu jest numer telefonu, z którego został wysłany SMS rejestracyjny, a hasło Użytkownik Programu otrzymuje SMS-em od Fundacji.

1.5.5.         Wysłanie SMS-a rejestracyjnego jest tożsame z faktem, że Użytkownik Programu zapoznał się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności i zgadza się na ich postanowienia.

1.5.6.         W ramach utworzonego przez Fundację dostępu do Portalu Użytkownik Programu ma stały dostęp do historii transakcji zrealizowanych w ramach Programu u poszczególnych Partnerów Programu obejmującej kwotę transakcji oraz liczbę Bonusów przyznanych w ramach dokonywanych transakcji. Ponadto Użytkownik Programu będzie miał dostęp do danych o kwotach przekazanych do poszczególnych Klubów lub Organizacji, które wspiera w ramach uczestnictwa w Programie. Za wszelką niedostępność Portalu Fundacja odpowiada jedynie w przypadkach przewidzianych w Regulaminie.

 

1.6.  Usługi SMS

 

1.6.1.         Użytkownik Programu zarejestrowany w Programie za pośrednictwem SMS lub który zarejestrował swój Numer Telefonu na Portalu ma dostęp do następujących usług poprzez wysłanie SMS o treści:

1.6.2       SMS-y, o których mowa w pkt. 1.6.1. powyżej należy przesłać na numer wskazany w tym celu na Portalu. Aktualny koszt wysłania SMS-a jest wskazany na Portalu.

 

1.7.  Rejestracja w Programie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego w formie papierowej.

 

1.7.1.         W celu wzięcia udziału w Programie Użytkownik Programu może dokonać rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego w formie papierowej, dostępnego w siedzibie Fundacji, Punktach Partnerskich oraz u innych pomiotów współpracujących z Fundacją i wysłanie go na adres siedziby Fundacji lub pozostawienie w Punktach Partnerskich lub u innych pomiotów współpracujących z Fundacją. Ponadto formularze będę udostępniane przez pracowników/wolontariuszy Fundacji podczas akcji promujących Program, wydarzeń, których organizatorem lub patronem jest Fundacja. Wówczas Użytkownik Programu może zostawić wypełniony formularz rejestracyjny u osoby, od której formularz otrzymał.

1.7.2.         W przypadku podania w formularzu rejestracyjnym nieprawidłowego adresu e-mail lub uzyskania przez Fundację informacji, iż dla wskazanego adresu e-mail został utworzony już dostęp do Portalu, Fundacja nie zarejestruje Użytkownika Programu w Programie.

1.7.3.         Wraz z zarejestrowaniem przez Fundację formularza rejestracyjnego Użytkownik Programu otrzymuje na podany w formularzu adres mailowy link aktywacyjny, który musi kliknąć w celu potwierdzenia dokonania rejestracji w terminie 7 (siedmiu) dni od jego otrzymania. Po aktywowaniu konta, Użytkownik Programu otrzyma indywidualny Numer Kibica Programu przez co staje się uczestnikiem Programu. Loginem do Portalu jest podany przy rejestracji adres e-mail. Hasło Użytkownik Programu ustala indywidualnie w Portalu.

1.7.4.         Wypełnienie formularza rejestracyjnego w formie papierowej jest tożsame z faktem, że Użytkownik Programu zapoznał się z Regulaminem i Polityką Prywatności zgadza się na ich postanowienia.

1.7.5.         W ramach utworzonego przez Fundację dostępu do Portalu Użytkownik Programu ma stały dostęp do historii transakcji zrealizowanych w ramach Programu u poszczególnych Partnerów Programu obejmującej kwotę transakcji oraz liczbę Bonusów przyznanych w ramach dokonywanych transakcji. Ponadto Użytkownik Programu będzie miał dostęp do danych o kwotach przekazanych do poszczególnych Klubów lub Organizacji, które wspiera w ramach uczestnictwa w Programie. Za wszelką niedostępność Portalu Fundacja odpowiada jedynie w przypadkach przewidzianych w Regulaminie.

 

 

  1. II.                  Przyznawanie i wymiana Bonusów.

 

2.1.  Ogólne zasady przyznawania Bonusów.

 

2.1.1.         Po dokonaniu przez Użytkownika Programu zakupu towarów i usług w Punktach Partnerskich Użytkownikowi Programu przyznawane są Bonusy zgodnie z ustępem 1.3.5. powyżej.

2.1.2.         Bonusy przyznawane są z chwilą zarejestrowania transakcji dokonanej przez Użytkownika Programu w systemie obsługującym Program ze statusem oczekujące. Status przyznanych Bonusów zmienia się na dostępne w momencie dokonania przez Fundację rozliczenia z Partnerem Programu, u którego Użytkownik Programu zrealizował transakcję w ramach Programu, nie później jednak niż po upływie 90 dni od daty dokonania transakcji, a w przypadku transakcji z odroczonym terminem płatności również zapłaty całości ceny na rzecz Partnera Programu przez Użytkownika Programu. Środki przyznane z realizowanych w ramach programu transakcji dla wspieranych przez Użytkowników Programu Klubów lub Organizacji stają się dla tych Klubów lub Organizacji dostępne z chwilą całkowitego rozliczenia transakcji przez Fundację z Partnerem Programu.

2.1.3.         Użytkownik Programu otrzymuje również Bonusy za transakcje zakupu towarów i usług w Punktach Partnerskich dokonane przez znajomych w ramach Programu, którzy stali się Użytkownikami Programu na zaproszenie wysłane przez Użytkownika Programu w ramach zakładki „Zaproś znajomych” dostępnej po zalogowaniu do Portalu. Użytkownik Programu może w ciągu doby, tj. od godz. 00.00 do 23.59, wysłać do 25 zaproszeń poprzez wpisanie w zakładce „Zaproś znajomych” do 25 adresów mailowych swoich znajomych oddzielając je przecinkiem lub średnikiem. Maksymalna liczba znajomych, którzy mogą przystąpić do Programu w ramach zaproszeń wysłanych przez jednego Użytkownika Programu to 100. Bonusy za transakcje dokonywane w ramach programu przez Znajomych są przyznawane na następujących zasadach:

a)       jeżeli zaproszenie przyjmie co najmniej 10 znajomych Użytkownik Programu otrzyma 5 proc. Bonusów przyznanych znajomym (z zaokrągleniem w dół do pełnego Bonusu) od każdej transakcji dokonanej przez zaproszonych znajomych, którzy zarejestrowali się w Programie, w okresie trzech miesięcy od dnia zarejestrowania w Programie ostatniego z 10 zaproszonych znajomych;

b)      jeżeli następnie zaproszenie przyjmie co najmniej kolejnych 30 znajomych, Użytkownik Programu otrzyma 10 proc. Bonusów przyznanych znajomym (z zaokrągleniem w dół do pełnego Bonusu) od każdej transakcji dokonanej przez zaproszonych znajomych, którzy zarejestrowali się w Programie, w okresie trzech miesięcy od dnia zarejestrowania w Programie ostatniego z kolejnych 30 zaproszonych znajomych;

c)       jeżeli następnie zaproszenie przyjmie co najmniej kolejnych 60 znajomych, Użytkownik Programu otrzyma 15 proc. Bonusów przyznanych znajomym (z zaokrągleniem w dół do pełnego Bonusu) od każdej transakcji dokonanej przez zaproszonych znajomych, którzy zarejestrowali się w Programie, w okresie trzech miesięcy od dnia zarejestrowania w Programie ostatniego z kolejnych 60 zaproszonych znajomych.

Bonusy przyznawane są Użytkownikowi Programu i stają się dostępne dla Użytkownika Programu w tym samym czasie kiedy zostaję przyznane i stają się dostępne dla zaproszonych znajomych. Bonusy należne Użytkownikowi Programu odejmowane są od puli środków przeznaczonych w ramach danej transakcji dla Klubu lub Instytucji wspieranego/-ej w ramach Programu przez zaproszonego znajomego.

2.1.4.         W ramach Programu Użytkownik Programu nie ma możliwości pozyskiwania Bonusów za zakup wyrobów tytoniowych oraz z zawartością alkoholu.

2.1.5.         Użytkownik Programu ma możliwość zgłoszenia do Fundacji zastrzeżenia, co do ilości przyznanych Bonusów poprzez pisemne powiadomienie Fundacji na adres siedziby Fundacji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysłanej na adres: reklamacje@sportbonus.pl w terminie 30 dni od chwili, gdy Użytkownik Programu dowiedział się o nieprawidłowościach w naliczaniu Bonusów. Do niniejszego zgłoszenia Użytkownik Programu powinien załączyć paragon lub dowód uiszczenia ceny za produkty lub usługi zakupione u Partnera Programu, za które przyznawane są Bonusy. Fundacja rozpatruje zgłoszone prawidłowo zastrzeżenia w terminie 14 dni od ich otrzymania.

 

2.2.  Ogólne zasady wymiany Bonusów.

 

2.2.1.         Za uzyskane w Programie dostępne Bonusy Użytkownik Programu może dokonać zamówienia towarów lub usług dostępnych w Portalu lub może zgłosić żądanie wykupu Bonusów przez Fundację.

2.2.2.         W celu wymiany Bonusów na towary lub usługi Użytkownik Programu musi zalogować się do swojego konta na Portalu oraz dokonać zamówienia określonego towaru lub usługi. Po dokonaniu zamówienia Bonusy są automatycznie odejmowane.

2.2.3.         Realizacja zamówienia nastąpi na zasadach i w terminach wskazanych w regulaminie Sklepu Internetowego Sportbonus dostępnym na Portalu.

2.2.4.         Nabycie towarów lub usług za Bonusy może zostać dokonane częściowo w drodze wymiany dostępnych Bonusów, a częściowo za dopłatą przelewem lub karta płatniczą. Nabycie towarów lub usług za Bonusy może zostać dokonane pod warunkiem dokonania przez Użytkownika Programu opłaty za przesłanie zamówionego towaru na adres wskazany przez Użytkownika Programu. Użytkownik Programu może dokonać opłaty za przesłanie zamówionego towaru za pomocą Bonusów.

2.2.5.         W celu zgłoszenia żądania wykupu Bonusów przez Fundację Użytkownik Programu musi zalogować się do swojego konta na Portalu oraz zgłosić żądanie na formularzu elektronicznym na Portalu. Cena wykupu Bonusów jest umieszona na Portalu.

2.2.6.         Przeniesienie Bonusów na inny podmiot nie jest możliwe.

2.2.7.         Bonusy wymieniane są zgodnie z kolejnością uzyskania przez nie statusu dostępności w Programie, tzn. Bonusy dostępne dla Użytkownika Programu wcześniej wymieniane są w pierwszej kolejności.

2.2.8.         Użytkownik Programu może otrzymać informacje o ilości przyznanych i dostępnych Bonusów poprzez zalogowanie się na Portalu oraz przez usługę SMS. Aktualny koszt usługi SMS jest wskazany na Portalu.

2.2.9.         Wymiana Bonusów może stanowić przychód w myśl przepisów prawa podatkowego i podlega opodatkowaniu zgodnie z tymi przepisami. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności z tytułu należnych podatków, do zapłaty których zobowiązany jest Użytkownik Programu.

2.2.10.      Użytkownik Programu ma możliwość, poprzez wybranie opcji „Przekaż całość Zwrotki” po zalogowaniu na Portalu, przekazania środków wynikających z przyznanych mu Bonusów (przelicznik 1 Bonus – 0,10 zł) na rzecz Klubu albo Organizacji, którą wspiera w ramach Programu. Swoją decyzję Użytkownik Programu może zmienić raz na trzy miesiące, chyba że:

a)       przed upływem tego okresu zakończy się cykliczna sonda, o której mowa w ustępie 1.3.6. Regulaminu, w trakcie której Użytkownik Programu skorzystał z opcji przekazania całości Zwrotki na rzecz wpieranego Klubu albo Organizacji (w takim przypadku zmiana decyzji będzie mogła być dokonana z chwilą zakończenia tej sondy) albo

b)      sonda, o której mowa w ustępie 1.3.6. Regulaminu, w trakcie której Użytkownik Programu skorzystał z opcji przekazania całości Zwrotki na rzecz wpieranego Klubu albo Organizacji, nie została zakończona przed upływem tego okresu (w takim przypadku zmiana decyzji będzie możliwa dopiero po zakończeniu tej sondy).

W ramach opcji „Przekaż całość Zwrotki” na rzecz Klubu albo Organizacji przekazywane są środki wynikające z Bonusów przyznanych Użytkownikowi Programu z transakcji dokonanych przez Użytkownika Programu w ramach Programu w okresie od daty skorzystania z opcji „Przekaż całość Zwrotki” do czasu zmiany decyzji w tym zakresie. Jeżeli po skorzystaniu z opcji „Przekaż całość Zwrotki” Użytkownik Programu dokonał zmiany Klubu albo Organizacji, który/-ą wspierał w momencie skorzystania z tej opcji, środki wynikające z Bonusów przyznanych Użytkownikowi Programu z transakcji dokonanych po tej zmianie nie są przyznawane poprzedniemu Klubowi albo Organizacji, a Użytkownik Programu może podjąć ponownie decyzję w zakresie skorzystania z opcji „Przekaż całość Zwrotki” w odniesieniu do nowego Klubu lub Organizacji, którą zdecydował się wspierać w ramach Programu. Użytkownikowi Programu, który skorzystał z opcji „Przekaż całość Zwrotki”, przysługują dwa głosy w sondzie, o której mowa w ustępie 1.3.6. Regulaminu, w trakcie której Użytkownik Programu skorzystał z opcji przekazania całości Zwrotki na rzecz wspieranego Klubu albo Organizacji.

 

2.3.  Wygaśnięcie Bonusów.

 

2.3.1.         Bonusy wygasają w dniu 1 stycznia po roku kalendarzowym, w którym upłynął rok od daty przyznania Użytkownikowi Programu Bonusów.

 

 

 

 

  1. III.               Zakupy w Sklepach internetowych Partnerów Programu.

 

3.1.  Zasady funkcjonowania.

 

3.1.1.         Użytkownicy Programu w ramach Programu otrzymują możliwość dokonywania zakupów w Sklepie internetowym Partnera Programu:

a)       przy wykorzystaniu Numeru Kibica lub

b)      przy wykorzystaniu Numeru Telefonu lub

c)       w przypadku Partnerów Programu współpracujących z Fundacją za pośrednictwem sieci afiliacyjnej poprzez dedykowany link umieszczony na Portalu na podstronie Partnera Programu przekierowujący do sklepu internetowego Partnera Programu, z zastrzeżeniem, że dla skorzystania z tej funkcji Użytkownik Programu musi być zalogowany na Portalu oraz musi zaakceptować politykę Cookies Portalu oraz na stronie sklepu internetowego Partnera Programu.

3.1.2.         Dane dotyczące zakupów dokonanych w Sklepach internetowych Partnerów Programu są rejestrowane przez Fundację w celu przyznania Użytkownikowi Programu Bonusów oraz przekazania środków do Klubów lub Organizacji wspieranych przez Użytkownika Programu.

 

3.2.  Przyznawanie Bonusów.

 

3.2.1.         Po dokonaniu transakcji w Sklepie internetowym Partnera Programu informacja o transakcji przekazywana jest niezwłocznie przez Partnera Programu Fundacji, a w przypadku Partnerów Programu współpracujących z Fundacją za pośrednictwem sieci afiliacyjnej przez operatora sieci w terminie do 90 dni. Na podstawie uzyskanych danych Fundacja przyznaje Użytkownikowi Programu Bonusy zgodnie z ustępem 1.3.5. powyżej.

3.2.2.         W przypadku, gdy Użytkownik Programu odstąpi od umowy zawartej z Partnerem Programu przy użyciu Numeru Kibica lub Numeru Telefonu lub poprzez dedykowany link umieszczony na Portalu na podstronie Partnera Programu bez podania przyczyny zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późn. zm.), Bonusy przyznane zgodnie z ustępem 3.2.1 Regulaminu zostaną niezwłocznie anulowane.

 

  1. IV.                Karty Przedpłacone Partnera Programu

 

4.1.  Zasady funkcjonowania.

 

4.1.1.         Użytkownicy Programu w ramach Programu mają możliwość zamówienia oraz doładowania w Portalu Kart Przedpłaconych wystawianych przez Partnera Programu umożliwiających dokonywanie za ich pomocą płatności za towary lub usługi w Punktach Partnerskich .

4.1.2.         Fundacja Kibica aktywuje doładowaną Kartę Przedpłaconą Partnera Programu od momentu jej doładowania. W przypadku otrzymania przez Użytkownika Programu Karty Partnera bez środków (pustej karty), karta zostanie aktywowana w ciągu 72 godzin po jej zarejestrowaniu przez Użytkownika Programu na Portalu.

4.1.3.         W przypadku doładowania Karty Przedpłaconej Partnera w Portalu, środki przelane na wskazaną kartę powinny być dostępne najpóźniej w ciągu 3 (trzech) dni roboczych.

4.1.4.         Użytkownik Programu ma możliwość odbioru zamówionej w Portalu Karty Przedpłaconej Partnera Programu w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Karta Przedpłacona Partnera Programu może być odebrana przez Użytkownika Programu osobiście w siedzibie Fundacji lub wysłana za pośrednictwem poczty na adres zamieszkania Użytkownika Programu wskazany w Portalu. Wysyłka zamówionej Karty nastąpi do 7 (siedmiu) dni roboczych po wpłynięciu zamówienia i jego opłaceniu.

4.1.5.         Użytkownik Programu może wykorzystać doładowanie Karty Przedpłaconej Partnera Programu na zasadach i w terminach określonych regulaminem korzystania z Kart Przedpłaconych obowiązującym u Partnera Programu, który jest udostępniony na Portalu.

4.1.6.         Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenia lub uszkodzenia Karty Przedpłaconej Partnera Programu po jej wydaniu Użytkownikowi Programu. Użytkownik Programu nie ma możliwości otrzymania duplikatu karty w przypadku jej zagubienia, zniszczenia lub kradzieży. Użytkownik Programu jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić fakt zagubienia lub zniszczenia Karty do wydawcy Karty.

 

4.2.  Przyznawanie Bonusów za doładowanie Przedpłaconych Kart Partnera Programu.

 

4.2.1.         Doładowanie Przedpłaconych Kart Partnera przez Użytkownika Programu jest możliwe tylko i wyłącznie po zalogowaniu do Portalu.

4.2.2.         Po dokonaniu doładowania Przedpłaconej Karty Partnera Programu Fundacja przekaże niezwłocznie informacje o tym fakcie Partnerowi, do którego należy doładowana Karta. Środki powinny być dostępne na doładowanej Karcie w terminie do 3 dni roboczych od daty zaksięgowania doładowania dokonanego przez Użytkownika Programu.

4.2.3.         Fundacja przyznaje Bonusy Użytkownikowi Programu w momencie zaksięgowania środków za doładowanie Karty Partnera. Po zaksięgowaniu środków Bonusy mają status dostępnych.

 

  1. V.                   Transakcje rejestrowane w Punktach Partnerskich

 

5.1.  Zasady funkcjonowania.

 

5.1.1.         Użytkownicy Programu w ramach Programu otrzymują możliwość wykorzystania swojego Numeru Kibica lub Numeru Telefonu przy dokonywaniu płatności gotówką lub kartą płatniczą za towary lub usługi w Punktach Partnerskich Partnera Programu.

5.1.2.         Transakcje gotówkowe lub kartą płatniczą realizowane przez Użytkowników Programu z użyciem Numeru Kibica lub Numeru Telefonu będą rejestrowane przez Punkty Partnerskie za pośrednictwem urządzenia do potwierdzania transakcji. Kwota brutto jednej transakcji rejestrowanej za pośrednictwem urządzenia do potwierdzania transakcji nie może przekroczyć kwoty 9.999,99 zł (dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 99/100). Przy realizacji transakcji pracownik/współpracownik Punktu Partnerskiego będzie zobowiązany do wprowadzenia do urządzenia do potwierdzania transakcji kwoty brutto transakcji, a Użytkownik Programu do jej potwierdzenia poprzez wpisanie swojego Numeru Kibica lub Numeru Telefonu - dane po potwierdzeniu będą automatycznie zapisywane na Portalu.

5.1.3.         Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, które mogą powstać w wyniku nienależytego korzystania przez pracowników lub współpracowników Partnera Programu z urządzenia do potwierdzania transakcji, z błędnego wpisania do urządzenia do potwierdzania transakcji danych przez Użytkownika Programu, jak również wynikające z braku dostępności sieci internetowej lub przerw w dostawie prądu.

 

 

5.2.  Przyznawanie Bonusów za Transakcje rejestrowane w Punktach Partnerskich.

 

5.2.1.         Po dokonaniu przez Użytkownika Programu zakupu towarów lub usług w Punktach Partnerskich z użyciem Numeru Kibica Programu lub Numeru Telefonu transakcja zapisywana jest automatycznie na Portalu i na tej podstawie Fundacja przyznaje Użytkownikowi Programu Bonusy zgodnie z ustępem 1.3.5. Regulaminu powyżej.

5.2.2.         W przypadku, gdy Partner Programu przewiduje możliwość dokonania zwrotu towaru zakupionego przez Użytkownika Programu bez podania przyczyny w okresie 14 dni, a Użytkownik Programu z tego prawa skorzysta, przyznane z tego tytułu Bonusy zostaną niezwłocznie anulowane.

 

  1. VI.                Transakcje rejestrowane na podstawie Dowodu Sprzedaży

 

6.1.  Rejestracja Dowodu Sprzedaży

 

6.1.1.         Zgłoszenie transakcji na podstawie Dowodu Sprzedaży może być dokonane przez Partnera Programu lub Użytkownika Programu, który dokonał zakupu towaru lub usługi w Punkcie Partnerskim ze wskazaniem swojego Numeru Kibica lub Numeru Telefonu, wyłącznie po dokonaniu zapłaty za transakcję potwierdzoną Dowodem Sprzedaży.

6.1.2.         Użytkownik Programu dokonuje zgłoszenia Dowodu Sprzedaży w Portalu po zalogowaniu do Portalu na swoje konto, gdzie wypełnia formularz elektroniczny wprowadzając następujące dane: firmę Partnera Programu, u którego dokonał zakupu z oznaczeniem Punktu Partnerskiego, w którym dokonał transakcji, kwotę transakcji, numer Dowodu Sprzedaży, datę wystawienia Dowodu Sprzedaży oraz datę zapłaty.

6.1.3.         Po zgłoszeniu Dowodu Sprzedaży w Portalu przez Użytkownika Programu potwierdzona nim transakcja zostaje przekazana do zatwierdzenia przez Partnera Programu, który wystawił Dowód Sprzedaży.

6.1.4.         Partner Programu otrzymuje w ramach swojego panelu w Portalu zawiadomienie o transakcji zgłoszonej przez Użytkownika Programu na podstawie Dowodu Sprzedaży i w terminie 14 dni może:

a)       potwierdzić za pośrednictwem swojego panelu w Portalu transakcję zgłoszoną przez Użytkownika Programu, przez co Użytkownik Programu otrzymuje należne mu Bonusy i transakcja taka staje się podstawą do rozliczenia pomiędzy Fundacją a Partnerem Programu;

b)      odrzucić transakcję zgłoszoną przez Użytkownika Programu.

Brak odrzucenia transakcji zgłoszonej przez Użytkownika Programu na podstawie Dowodu Sprzedaży we wskazanym powyżej terminie oznacza jej potwierdzenie przez Partnera Programu.

6.1.5.         O odrzuceniu transakcji Użytkownik Programu dostaje informację za pośrednictwem Portalu i może wejść w Spór z Partnerem Programu za pośrednictwem Portalu w terminie 14 dni od otrzymania informacji o odrzuceniu transakcji. W przypadku Sporu pomiędzy Partnerem Programu a Użytkownikiem Programu Fundacja zwróci się do Użytkownika Programu o przesłanie Dowodu Sprzedaży oraz potwierdzenia płatności, które to dokumenty zostaną niezwłocznie udostępnione Partnerowi Programu. W przypadku, gdy dokumenty przesłane przez Użytkownika Programu, który dokonał rejestracji Dowodu Sprzedaży, nie zostaną skutecznie zakwestionowane przez Partnera Programu, Spór zostanie rozstrzygnięty na korzyść Użytkownika Programu, któremu zostaną przyznane należne Bonusy, a transakcja stanie się podstawą do rozliczeń Partnera Programu z Fundacją zgodnie z Umową.

6.1.6.         Od transakcji zgłoszonej przez Użytkownika Programu na podstawie Dowodu Sprzedaży naliczane są Bonusy tylko w przypadku dokonania płatności w terminie określonym na Dowodzie Sprzedaży.

 

6.2.  Przyznawanie Bonusów za Transakcje rejestrowane na podstawie Dowodu Sprzedaży

 

6.2.1.         Bonusy przyznawane są Użytkownikowi Programu z chwilą zarejestrowania transakcji zgłoszonej na podstawie Dowodu Sprzedaży tj.:

a)       zatwierdzenia zgłoszenia Dowodu Sprzedaży przez Partnera Programu zgłoszonej przez Użytkownika Programu;

b)      zgłoszenia Dowodu Sprzedaży przez Partnera Programu;

c)       upływu wskazanego w ustępie 6.1.4. Regulaminu terminu do potwierdzenia przez Partnera Programu lub

d)      z chwilą rozstrzygnięcia Sporu między Partnerem Programu a Użytkownikiem Programu, o którym mowa w ustępie 6.1.5. powyżej, na korzyść Użytkownika Programu.

6.2.2.         W przypadku, gdy Partner Programu przewiduje możliwość dokonania zwrotu towaru zakupionego przez Użytkownika Programu w wyniku transakcji rejestrowanej na podstawie Dowodu Sprzedaży, bez podania przyczyny w okresie 14 dni, a Użytkownik Programu z tego prawa skorzysta, przyznane z tego tytułu Bonusy zostaną niezwłocznie anulowane.

 

  1. VII.              Dane Osobowe.

 

7.1.  Warunki ogólne, dane i cel ich przetwarzania.

 

7.1.1.         Dane osobowe podane przy rejestracji w Programie są przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (dalej: Ustawa o ochronie danych osobowych) dla celów Programu (marketingowych, reklamowych i promocyjnych) oraz prezentowania ofert Partnerów Programu.

7.1.2.         Dane osobowe podane przy rejestracji oraz dane dotyczące zebranych Bonusów i dokonanych transakcji będą przetwarzane przez Fundację Kibica z siedzibą w Warszawie przy ul. Żurawiej 43 lok. 122, 00-680 Warszawa, pełniącej rolę administratora danych osobowych.

7.1.3.         Dane osobowe podane przy rejestracji w Portalu będą przetwarzane w podanym przez Użytkownika Programu brzmieniu, a po ich ewentualnej zmianie zostaną zaktualizowane.

7.1.4.         Użytkownik Programu rejestrując się w Programie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przy rejestracji w Programie przez Fundację Kibica z siedzibą w Warszawie (00-680) przy ul. Żurawiej 43 lok. 122 będącą administratorem danych osobowych zgodnie ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926 j.t.), a także na udostępnienie ich Klubom, Organizacjom i Partnerom Programu Sportbonus, w celach reklamowych, marketingowych i promocyjnych. Jednocześnie oświadcza, iż dane te podaje dobrowolnie oraz jest świadomy, że przysługuje mu prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.

7.1.5.         Ponadto rejestrując się w Programie Użytkownik Programu wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Fundacji Kibica z siedzibą w Warszawie (00-680) przy ul. Żurawiej 43 lok. 122, jak również od Klubów, Organizacji i Partnerów Programu Sportbonus, w tym informacji kierowanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2013.1422 j.t.).

7.1.6.         Fundacja będzie wykorzystywała dane osobowe Użytkowników Programu, w tym dane odnoszące się do Bonusów i dokonywanych transakcji u Partnerów Programu, m.in. w celu sporządzenia i przesłania indywidualnie dobranych informacji o towarach i usługach Partnerów Programu, o Programie oraz do celów badań rynku.

7.1.7.         Udostępnienia danych osobowych innym podmiotom, niż wskazane w ustępie 7.1.4 Regulaminu, w celach marketingowych będzie możliwe w przypadku wyrażenia przez Użytkownika Programu zgody na przekazanie danych.

 

7.2.  Zarządzanie danymi.

 

7.2.1.         Użytkownikowi Programu przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz prawo do żądania ich poprawiania, uzupełniania, lub usunięcia zgodnie z art. 32-35 ustawy o ochronie danych osobowych.

7.2.2.         Udzielona przez Użytkownika Programu zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych może zostać w każdej chwili odwołana poprzez złożenie oświadczenia wysłanego listownie na adres: ul. Żurawia 43, lok. 122, 00-680 Warszawa.

7.2.3.         W przypadku złożenia oświadczenia o odwołaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych nie będzie mieć miejsca, a Fundacja będzie kontaktować się z Użytkownikiem Programu tylko w celu przekazywania informacji niezbędnych do realizacji Programu.

7.2.4.         Aby wykonać określone czynności związane z funkcjonowaniem Programu, Fundacja może zlecić usługodawcom zewnętrznym (np. centrom komputerowym lub rozliczeniowym) przetwarzanie danych. Usługodawcy przetwarzają dane wyłącznie według wytycznych Fundacji w celu realizacji Programu, na co Użytkownik Programu wyraża zgodę. Usługodawcom nie wolno w żadnym wypadku wykorzystywać danych gromadzonych i przetwarzanych w ramach Programu dla własnych celów.

 

  1. VIII.           Postanowienia końcowe.

 

8.1.  Odpowiedzialność.

 

8.1.1.         Umowy sprzedaży dotyczące towarów lub usług realizowane są wyłącznie między Użytkownikiem Programu, a danym Partnerem Programu. Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność towaru/usługi zakupionej przez Użytkownika Programu u Partnera Programu w ramach Programu z umową lub za reklamacje dokonane przez Użytkownika Programu, zgodnie z polityką Partnera Programu.

8.1.2.         Fundacja nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkowników Programu za szkody poniesione w związku z procedurą akceptacji i obsługi transakcji dokonanej z wykorzystaniem Karty Płatniczej zarejestrowanej na Portalu.

8.1.3.         Fundacja nie ponosi również odpowiedzialności za:

a)    zakłócenia możliwości uzyskania przez Użytkownika Programu dostępu do Internetu, 

b)    inne błędy techniczne i elektroniczne (i) podczas przesyłania danych za pośrednictwem Internetu oraz (ii) podczas korzystania z Portalu, usług SMS oraz urządzeń do potwierdzania transakcji,

c)    błędy techniczne i elektroniczne, niezawinione przez Fundację, a które uniemożliwiają rejestrowanie lub realizację transakcji dokonywanych w ramach Programu (w szczególności za awarie systemu i związaną z nimi utratę danych),

d)    niedostępność sieci komórkowej, terminali lub urządzeń do potwierdzania transakcji,

e)    wadliwe funkcjonowanie urządzeń mobilnych Użytkownika Programu. 

 

8.2.  Zmiana Regulaminu.

 

8.2.1.         Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony lub uzupełniony przez Fundację w przypadku potrzeby uproszczenia zasad funkcjonowania Programu, wprowadzenia dodatkowych rozwiązań dla Użytkowników Programu lub innymi ważnymi potrzebami związanymi z funkcjonowaniem Programu m.in. w celu zapobiegania nadużyciom lub łamaniu zasad funkcjonowania Programu przez Użytkowników Programu.

8.2.2.         O zmianach Użytkownicy Programu zostaną poinformowani poprzez publiczne ogłoszenie w Punktach Partnerskich lub w liście wysłanym na adres wskazany w Portalu, albo poprzez ogłoszenie na Portalu, albo za pośrednictwem wiadomości SMS na Numer Telefonu podany przy rejestracji.

8.2.3.         W przypadku zmiany Regulaminu Użytkownik Programu ma możliwość wypowiedzenia  uczestnictwa w programie w terminie 30 dni od dnia poinformowania o zmianie Regulaminu.

8.2.4.         Brak złożenia wypowiedzenia w terminie wskazanym w ust. 8.2.3. Regulaminu lub dokonanie w terminie miesiąca od ogłoszonej zmiany jakichkolwiek transakcji za pośrednictwem Portalu, zmianę uważa się za potwierdzoną przez Użytkownika Programu.

 

8.3.  Zakończenia Programu Sportbonus.

 

8.3.1.         Fundacja może zawiesić lub zakończyć Program. Informacja, o takiej decyzji zostanie przekazana Użytkownikom Programu, co najmniej na 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu  poprzez publiczne ogłoszenie w Punktach Partnerskich lub na Portalu, albo poprzez zawiadomienie listowne wysłane na adres ostatnio wskazany przez Użytkownika Programu.

8.3.2.         Fundacja zastrzega, iż realizacja Bonusów będzie możliwa w terminie określonym w zawiadomieniu o zakończeniu lub zawieszeniu Programu, nie krótszym niż 6 miesięcy. Po upływie tego terminu realizacja Bonusów nie będzie możliwa.

 

8.4.  Zakończenie lub zawieszenie Uczestnictwa w Programie.

 

8.4.1.         W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy z Klubem/Organizacją wspieraną przez Użytkownika Programu, uczestnictwo Użytkownika Programu w Programie zostanie zwieszone do czasu wskazania przez Uczestnika Programu innego Klubu lub Organizacji, który/ą chce wspierać w ramach Programu, co oznacza, że w tym okresie Użytkownik Programu nie nabywa nowych Bonusów, a Bonusy przyznane dotychczas może wykorzystać w okresie kolejnych 6 miesięcy, o ile w tym czasie staną się dostępne.

8.4.2.         Z uczestnictwa w Programie Użytkownik Programu może zrezygnować w każdej chwili składając stosowne oświadczenie, którego wzór dostępny jest w Portalu. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym. Oświadczenie o rezygnacji należy wysłać na adres siedziby Fundacji. Z chwilą rezygnacji Użytkownik Programu nie nabywa nowych Bonusów, a Bonusy przyznane dotychczas może wykorzystać zgodnie z Regulaminem w okresie kolejnych 6 miesięcy, o ile w tym czasie staną się dostępne.  

8.4.3.         Fundacja może wypowiedzieć Użytkownikowi Programu uczestnictwo w Programie w każdym czasie, w przypadku, gdy Użytkownik Programu w sposób istotny narusza niniejszy Regulamin, w szczególności, gdy udostępnia swój Numer Kibica osobom trzecim lub realizuje Bonusy przyznane za zakup towarów i usług dokonanych przez osoby trzecie. Wypowiedzenie takie wymaga formy pisemnej. Użytkownik Program w terminie 14 dni od otrzymania zawiadomienia o wypowiedzeniu uczestnictwa w Programie może odwołać się od złożonego przez Fundację wypowiedzenia poprzez wysłanie odwołania wraz z uzasadnieniem na adres siedziby Fundacji. Zakończenie uczestnictwa w Programie w tym trybie jest równoznaczne z utratą zgromadzonych Bonusów.

8.4.4.         W przypadku opisanym w ust. 8.4.3. Fundacja może natychmiast zawiesić uczestnictwo Użytkownika Programu w Programie, co oznacza, że Użytkownik Programu nie nabywa nowych Bonusów oraz nie ma możliwości wykorzystania dostępnych Bonusów.

8.4.5.         Z chwilą ustania uczestnictwa w Programie, Fundacja zaprzestaje przetwarzania danych osobowych Użytkownika Programu.

 

8.5.  Cesja

 

8.5.1.         Użytkownik Programu nie może bez uprzedniej zgody Fundacji wyrażonej na piśmie przenieść swoich praw i obowiązków, jak również wierzytelności zarówno wymagalnych jak i przyszłych, wynikających z uczestnictwa w Programie, na jakikolwiek podmiot trzeci.

 

8.6.  Prawo właściwe.

 

8.6.1.         Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikają z niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.